Handelsbetingelser

Handelsbetingelser SuperBrugsen Nr. Nebel

Nedenfor ser du vores handelsbetingelser når du handler via. SuperBrugsen Nr. Nebel. Er der spørgsmål dertil så kontakt os.

Virksomhedsoplysninger

SuperBrugsen Nr. Nebel
Bredgade 45, 6830 Nr. Nebel
Tlf 75288500
CVR 66668118
Mail 03420@coop.dk

Priser og betaling

Priserne på siden er inkl. moms og afgifter. Produkter bestilles via. hjemmesiden, bekræftes af os.

Ved afhentning betales produktet kontant i butikken. Betalingsmuligheder for kontant/kort betaling er oplyst i butikken. Ved store private tarrangementer der indkluderer levering er der mulighed for betaling via. bankoverførsel før levering. For levering til erhverv kan der være mulighed for betaling via faktura.

Vi tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, skrivefejl, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer, manglende levering og force majeure.

Levering

Bestilte varer hos SuperBrugsen Nr. Nebel afhentes i butikken. Ved større arrangementer er der mulighed for levering. Kontakt os og hør næmere. Varer der leveres, er altid opbevaret i fødevaregodkendt materiale, samt leveret i biler der lever op til fødevarekrav ift. til temperatur.

Ved bestilling af dagligvarer via. Coop Mad, er det Coops handels/leverings-betingelser som er gældende. Se mere her

Emballage

Der kan blive opkrævet et depositum for emballage ved levering af mad ud af huset. Dette afhænger af hvilke materiale der bliver brugt til levering/maden.

Ved beskadigt emballage kan vi kræve betaling for disse. Følgende regler gælder:

• Kasserne er rene og tomme
• Kasserne er intakte

Fortrydelsesret

Via. siden her leveres der primært fødevarer. Dette er er der ikke fortrydelsesret på. Gældende lovgivning for handel i fysisk butik er gældende for vare formidlet igennem hjemmesiden.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, som ikke kan løses i mindelighed ved direkte henvendelse til os, kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse, som er 03420@coop.dk

Registering af data

Når du afgiver en bestilling på vores hjemmeside, skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Vi har brug for disse oplysninger for at kunne levere dine varer og holde dig informeret om din ordre.

Oplysningerne opbevares sikkert og behandles fortroligt i henhold til persondataloven. De gemmes, så længe det kræves efter bogføringsloven.

Dine oplysninger vil ikke blive solgt, videregivet eller på anden måde overdraget til tredjepart. Som registreret kunde har du altid ret til og mulighed for indsigt, ligesom du kan gøre indsigelse mod en registrering. Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive eller ringe til os.

Reklamation

Skulle du mod forventning, have en reklamation på dit leveret produkt/mad bedes du kontakte os hurtigst muligt. Vi stræber efter at levere et produkt med kvaliten i fokus, og servicen i top.